Известие

Collapse
No announcement yet.

гасне след форсиране на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • гасне след форсиране на двигател

    Здравейте,

    Преди 2 месеца си блокирах двигателя (Счупени бутала и клапани) и се наложи закупуване на нов необорудран двигател+глава.
    След прехвърлянето на цялата периферия от стария бракуван двигател на новото тяло сменихме биелни лагери,сегменти на бутала, уплътнения на клапани. При запалване на двигателя се държи адекватно, не трепери оборотите не играят, няма грешки при диагностика всичко е супер. до към 4к оборота колата върви без забележки. няма шумове нито усещане за нещо нередно. Но когато реша да изцедя двигателя в движение се чува тракане на метал с метал 99% го чувам като клапани,колата забива нос и двигателя угасва. това НЕ го прави винаги. Имам съмнения за Вариатор който прави номера. Моля за съвети. Колата има компресия има налягане на масло (измерени) Просто вече идейте привършват и трябва помощ.

    Интересното е че със същите симптоми блокирах предишният двигател. Но тялото е ново, главата също... нещо от периферията ми прави номера ?

  • #2
    След отваряне на двигателя...







    За сега диагнозата е омазани инжектори

    Comment


    • #3
      Никакъв шанс.
      Има нещо в колектора, което е минало през мотора.

      Comment


      • #4
        Отчупено парче от 1-во бутало и надрано 2-ро. Ще ги подменим със бутала от стария двигател. Тази кола упорито бяга от мен

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от consol Покажи съобщение
          Отчупено парче от 1-во бутало и надрано 2-ро. Ще ги подменим със бутала от стария двигател. Тази кола упорито бяга от мен
          Така като гледам аз, по-скоро е имало чужд елемент/и в цилиндрите!!
          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

          Comment

          Working...
          X